2016. október 30., vasárnap

CAM Amerika hálós Járóka + ajándék játszószönyeg - Jelenlegi ára: 13 990 Ft


Most egy hétig le4jebb vittem az árát... -5e ft. akit érdekel most vegye meg....
"Cam Amerika járóka 110cm*110cm. magassága 70cm
Ez a termék egy nagyméretű fémvázas hálós járóka, mely egyszerre akár két kisgyermek számára is elegendő nagyságú belmérettel rendelkezik.
Rendkívül masszív és könnyen összecsúkható.
Új ára 35. 990Ft volt....
van az alján két szakadás amit fotóztam... ENNEK TUDATÁBAN LICITÁLJ....! !!!!
ezért adok hozzá egy játszószönyeget amivel én is használtam...
a hálon is láttam v. mi foltot de mosható... de amugy nagyon jó állapotban van...
Személyes átvételt javaslok! de úgy nézem ezzel a dpd futárszolgálattal 1. 490Ft.   de ezután még utána kell néznem.... mert elvileg 25 kg jó abba biztos bele fér...
ha valakit ez érdekelne írjon és utánna kérdezek...
de elviszem Fót , Dunakeszi és Budapesten polus center a vagy városlig et környékére ingyen... megbeszélés alapján....
Nézd meg a többi aukciómat is!
Május 23-tól Junius 4 ig nem vagyok elérhető nem tudok az üzenetekre válaszolni és csomagot feladi!!!!

Jelenlegi ára: 13 990 Ft
Az aukció vége: 2016-11-20 11:18 . CAM Amerika hálós Járóka + ajándék játszószönyeg - Jelenlegi ára: 13 990 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése