2017. február 23., csütörtök

Bordó alapon virágmintás kord kisruha kb. 2-3év - Jelenlegi ára: 404 Ft

Mérete kb. 2-3év.
Márkája    .
Anyagösszetétele    .
Használt, szép állapotú darab.
dereka   -  cmig enged,
A súlya csomagolás nélkül  122  gramm.
Kérlek az alábbiakat olvasd el!!!!! !!!
Kevés szabadidővel rendelkezem, így a teszveszen töltött időmet is igyekszem minimálisra csökkenteni.
Mindig-minden adat fel van tüntetve, ami szükséges az utaláshoz és az alább leírtakat én is igyekszem betartani. Sok ember nyersnek érzi a stílusom, de én nem barátkozni vagyok itt és tényleg nincsen időm egy adásvételnél 5-6 e-mailt váltani, magyarázni, duplán-triplán elküldeni az adatokat, újra meg újra leírni, hogy megérkezett a pénz és mikor fogok postázni illetve az értékelésen felül még e-mailben is jelezni a postázást.
Több termék vásárlásánál természetesen küldöm a postaköltség díját, ha valami gond van, akkor nyugodtan jelezd, de napi kapcsolattartást kérem senki ne várjon tőlem.
Nagyon-nagyon köszönöm!
Fizetési határidő:
A Teszvesz 14 napot ad az adásvétel lebonyolítására és ennél én sem szeretném tovább húzni az időt. Mivel egy adásvétel két félből áll, úgy érzem fairnek, ha a 14 napos lebonyolítás egyenlő arányban oszlik meg, így a fizetésre 7 napot tudok várni.
Rózsaszín csekket én nem fogadok el, lakcímre sem. A postás borravalót várna és pedig nem szeretnék még erre is áldozni 1, 151Ftokért eladott tételek után. (Úgy érzem korrektnek. ha ez mindenkire vontakozik, így több ezerért elment aukció után sem fogadom el a rózsaszín csekket. )
Posta:
Az eladásra szánt termékeket nem az otthonomban tárolom és általában csak  hétvégén van lehetőségem elmenni és összeszedni őket.
Mivel rengeteg a leütöm és mégse fizetem ki féle vásárló, így én csak akkor rakom össze a csomagot, ha már a bankszámlámon van a termék ára.
Tehát azokat a termékeket tudom hétfőn elpostázni, ami pénteken bankzárásig befizetésre kerül és az én számlámon is megjelenik.
Személyes átvétel:
A személyes átadást csak Sopronban az otthonomban vállalom a 3. emeleten, nem a kapualjban álldogálva, házhoz nem szállítok.
A fizetési határidő betartását és a termék átvételét itt is a megadott időn belül kérem.


Jelenlegi ára: 404 Ft
Az aukció vége: 2017-03-16 06:31 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése