2019. március 31., vasárnap

Leifheit click system teleszkópos XL nyél, 110-190 cm, csuklós 360° - Vadonatúj, garanciás! - Jelenlegi ára: 2 750 F

LEIFHEIT Click System Teleszkópos nyél, 110-190 cm eladó!
Vadonatúj!
(Számlát, garanciát adok! ) 
Leírás:
A Leifheit Click System teleszkópos nyél segítségével a nehezen hozzáférhető helyeket is könnyedén tisztává varázsolhatja.
Állítható 110– 190 centiméteres hosszúsága mellett nem lesz többé szüksége létrára vagy székre.  
A nyél az összes Leifheit Click System berendezéssel, eszközzel kompatibilis kialakítású.
Jellemzői:
Nehezen hozzáférhető helyekhez 
Állítható hosszúság 
Egyszerű csatlakoztatás 
Csuklós kialakítás: 360°  
Anyag: Acél / Műanyag 
Mérete állítható: 110 – 190 cm 
Az összes Leifheit Click System termékkel kompatibilis kialakítású (mop, ablaktisztító, seprű, stb. )
Az utolsó 3 kép illusztráció!

Jelenlegi ára: 2 750 Ft
Az aukció vége: 2019-04-21 19:56 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése