2020. február 26., szerda

HP Z3700 wireless fekete lapos egér 1200 dpi/ optikai (usb vevőegység kék) - Jelenlegi ára: 3 000 Ft


Február 10-én vettem ezt az egeret, de a kipróbáláson túl nem használtam, mert nekem nem jött be ez a lapos egér. Ha asztalnál dolgozom vele, akkor rendben is van, de mivel én többnyire a földön vagy az ágyon ülve használom a laptopot, ezért így nagyon meg kell hajlítanom a csuklómat a használathoz és ez hosszabb idő után nekem már kényelmetlen volt.  
Az egér felülete fényes műanyag, fekete színű. Az USB vevőegység viszont világoskék színű. Az elem mellett el lehet rejteni az egér belsejében az USB vevőegységet is. Az elemtartó rész mágnessel záródik. A Bluetooth egerekkel ellentétben ez az egérfrekvencia nem zavar be a wifinek és nem lassítja le az internet sebességét a töredékére.  
Azért nem küldtem csak vissza a webáruháznak 14 napon belül, mert olyan szerencsétlen a csomagolása, hogy nem lehetett annak szétrombolása nélkül kivenni a terméket, amint a képeken is lehet látni. A forgalmazó szerint 24 hónap garancia van rá, ennek érvényesítéséhez a számlát tudom átadni.   
https: //www. emag. hu/hp-z3700-wireless-eger-fekete-v0l79aa/pd/D4RCX7BBM/? ref=fam#Fekete
ÁLTALÁNOS TULAJDONSÁGOK
Típus
Szabvány
Felbontás (dpi)
1200
Gombok/kerekek
2/1
Egér felülete
Wireless
Technológia
Vezeték nélküli
Érzékelő
Optikai
Vevő felülete
USB
Szín
Fekete
Méretek (mm)
101 x 25. 3 x 60 mm
Súly (Kg)
0. 05


Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-18 18:00 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése