2021. július 27., kedd

Lenovo ThinkPad 10 Windows tablet - Jelenlegi ára: 54 000 Ft

Eladó egy Lenovo Thinkpad 10"-os, Windows-os tablet.
Saját volt... szeretem, de nem használom...
Az új Kensington kemény bőrtokomat ajándékba adom hozzá.
Nem pontosan erre a típusra készítették, de én ezzel használtam...
Szép állapotban van, az akksija még bőven jól teljesít.
Windows 10-et raktam rá, jól fut vele.
Apró szépséghiba, hogy amikor feltelepítem, akkor még van wifi,
és mobil net, de ha végig nyomom a drivereket, valamelyik kiüti..
Küzdöttem vele sokat, volt olyan driver amelyikkel ismét ment,
de aztán megint letiltotta a win10 : -(
Nem fordítottam rá több időt, én egy 150Mbps USB stickkel használtam
úgyis, emiatt kár lett volna a win8-at visszrakni, a 10-el sztem jobban fut...
A sticket természetesen adom hozzá...
A hálózati töltőt nemrég vettem, a réginek sérült a zsinórja.
Kb ennyi... Lenovo... win10... rendben van : -)
Processzor: 2, 4 GHz Intel® Atom-Z3795, Quad-Core ;
Kijelző: 25, 6 cm (10, 1" ) Multitouch IPS 400 nits 1920 x 1200 Pixel fényes;
Memória: 2 GB RAM, 64GB belső memória;
Grafika Intel HD;
Operációs rendszer: Windows 10 Professional;
Egyéb jellemzők: 8, 0 MP kamera, 2, 0 MP elülső kamera, WLAN, BT 4. 0 + EDR, 3G (UMTS),
4G ( LTE ) , NFC, 1 x USB 2. 0 , microHDMI, micro SD, GPS, 665 g;
Miskolcon személyes átvétel megoldható.

Jelenlegi ára: 54 000 Ft
Az aukció vége: 2021-07-27 15:23 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése